Jdi na obsah Jdi na menu

Kde nás najdete

Popis cesty - kudy se k nám dostanete.

V Krkonoších v horském středisku Harrachov  se nachází Chata Labaika, umístěná v příjemném, klidném prostředí lesa nad Anenským údolím na adrese Harrachov ev. č. 13.

GPS: 50°46'32.365"N, 15°25'8.285"E

Při příjezdu za cedulí "Harrachov" přibližně po 30m odbočit  vpravo, dále jet rovně cca 500m až přijedete na křižovatku tvaru T. Přímo proti Vám je lesní cesta, která vede k chatě Labaika (cca 350 kroků).

Mimo zimní období je možný příjezd po lesní cestě až k chatě.  V zimě se lesní cesta neudržuje. Parkování je pro Vás zdarma  a je celoročně zajištěno v bývalé Lesnické škole, kde jsou vyhražena 4 parkovací místa, označena cedulkou s logem chaty Labaika. Naproti výjezdu od místa parkování je lesní cesta, kterou se dostanete přímo k chatě (350 kroků). Pro zimní období jsou v chatě  k dispozici sáňky a pekáče pro případnou přepravu zavazadel.  Na vyložení a naložení zavazadel je možné využít mimo zimní období plochu vedle cesty nad chatou. U chaty není možné parkovat.

Klíče od chaty si vyzvednete u pana Jíchy, v domě pod naší chatou, na adrese Harrachov č.p. 413. Dostanete se tam autem silnicí vedoucí do Anenského údolí (odbočka vpravo cca 50m za cedulí Harrachov), dále pokračujete rovně do kopce a na křižovatce tvaru T odbočíte vpravo, po 400m je penzion Jícha, kde dostanete klíče od chaty. Přibližně 30 minut před Vaším příjezdem doporučuji  kontaktovat telefonicky pana Jíchu, s kterým si domluvíte převzetí klíčů od chaty. (telefon na pana Jíchu Vám zašleme s instrukcemi k příjezdu k ubytování).

UPOZORNĚNÍ: Při ztrátě klíčů požadujeme náhradu 2000,- Kč !!!

Domácí zvířecí mazlíčky bohužel neubytováváme.